Szanowni Klienci!
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów i naszych pracowników, a także w celu stałego podwyższania jakości świadczonych usług prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem przed przystąpieniem do korzystania z naszych usług. Regulamin ten określa zasady korzystania z oferty Gabinetu Kosmetologii Estetycznej Metamorfozy Katarzyna Bojek.
Regulamin świadczenia usług w Gabinecie Kosmetologii Estetycznej Metamorfozy Katarzyna Bojek
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w salonie/gabinecie kosmetycznym Gabinet Kosmetologii Estetycznej Metamorfozy Katarzyna Bojek, ul. Krucza 2, 27-400 Ostrowiec Św. zwanego dalej „Gabinetem”.
- Godziny otwarcia Gabinetu:
- Od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00
- W sobotę od godz. 9:00 do 14:00
- Klienci Gabinetu są zobowiązani do zapoznania się z Regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień.
- Skorzystanie z oferty Gabinetu oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
-
§2 Klienci
- Klientem Gabinetu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodzicach, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
-
§3 Rezerwacje
- Klient ma obowiązek zgłaszać się na zarezerwowane usługi w wyznaczonym czasie. W przypadku znacznego spóźnienia na zabieg (powyżej 10 minut) usługa zostaje anulowana. Gdy do wizyty było przypisanych więcej usług – jedna z nich zostaje anulowana ze względu na brak wystarczającego czasu na jej wykonanie.
- Klientka czy klient, którzy dwukrotnie nie odwołają rezerwacji w terminie (tj. dobę przed wizytą), nie będą mieć możliwości kolejnych rezerwacji zabiegów. W takim przypadku będzie można umówić się na zabieg jedynie dzień przed planowanym zabiegiem, pod warunkiem wolnych terminów w Gabinecie. W przypadku dwukrotnego braku odwołania wcześniej zarezerwowanych zabiegów Gabinet zastrzega sobie prawo do anulowania kolejnych wcześniej dokonanych rezerwacji zabiegów.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym klienci zostaną wcześniej poinformowani. W przypadku nagłych i niezależnych od pracownika Gabinetu sytuacji istnieje możliwość odwołania czy zmiany terminu w możliwie najszybszym czasie od zaistniałej sytuacji. W pozostałych przypadkach klientki czy klienci będą informowani o zmianie terminu zabiegu przed upływem 24 godzin przed wyznaczonym terminem. W związku ze zmianą terminu zabiegu klientka lub klient może wybrać najdogodniejszy dla siebie najbliższy wolny termin na zabieg.
- W przypadku rezerwacji zabiegów frakcyjnej radiofrekwencji mikroigłowej (RF) oraz zabiegów wykonywanych sprzętem, który Gabinet wypożycza wymagane jest wpłacenie bezzwrotnego zadatku w wysokości 30% wartości rezerwowanej usługi.
-
§4 Pracownicy
- Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, zobowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbać o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
- Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
- Pracownicy Gabinetu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
-
§5 Świadczenie usług
- Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
- Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
- Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
- Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
- Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
- W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
- Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić Zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
-
§6 Bony okolicznościowe
- Gabinet Kosmetologii Estetycznej Metamorfozy Katarzyna Bojek posiada w sprzedaży bony upominkowe na określoną kwotę lub zabieg.
- Ważność bonu podana jest na jego odwrocie. Nie wykorzystanie bonu w podanym terminie równoznaczne jest z jego przedawnieniem. Gabinet nie uwzględnia reklamacji w tym przypadku.
- Płatności za bony można dokonywać za pomocą gotówki, karty płatniczej bądź przelewu po wcześniejszym uzgodnieniu między Gabinetem a Klientem.
- Bon okolicznościowy nie może być zrealizowany na zabiegi depilacji laserowej oraz laserowego zamykania naczynek.
-
§7 Promocje
- Promocje na zabiegi obowiązują od momentu ich ogłoszenia. Możliwość skorzystania z promocji mają osoby niezapisane wcześniej na zabieg objęty promocją.
- W przypadku pakietów zabiegowych np. 2+1 oferta dotyczy jednej usługi lub tej samej partii (w przypadku laserów).
- W przypadku urządzeń wypożyczanych przez Gabinet promocje dotyczą konkretnych terminów. Gabinet może wyznaczyć nowy termin wizyty w wyjątkowych sytuacjach (maksymalnie 2 razy w przypadku jednego klienta i maksymalnie do 3 miesięcy).
-
§8 Odpowiedzialność
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za okrycia wierzchnie, a także za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Gabinecie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
- Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką kosmetyczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
- Gabinet kosmetyczny nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w gabinecie.
- Klientka czy klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia gabinetu kosmetycznego.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Gabinetu.
-
§9 Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Gabinet lub Pracownicy.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Gabinecie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 01.01.2019r.